13 dagar av mitt liv.

jag har fått ett matschema som ska följas slaviskt av min kollega.
Detta matschema ska rensa kroppen & komma igång med fettförbränningen.
Kommer inte bli en lätt match men ska offra 13 dagar av mitt liv till detta.
Hur ska det gå?? haha
Imorgon börjar jag.

Ska snart ge mig iväg på ica för att inhandla diverse som behövs till att klara av detta.
Det värsta för mig kommer bli kaffet, Endat 1 kopp per dag & det är på morgonen.
Shit, kommer defenitivt bli en galen häxa!!
haha.

Men har gett mig fan på att 13 dagar det ska jag klara.
Sen då allt detta är klart kan man komma igång med att äta igen & då kommer lchf ta vid igen =)
Så kommer jag lyckas med detta?
Klart jag ska!!

Nu ger vi gärnet.


MÅNDAG:

Frukost: 1kopp kaffe + 1 sockerbit
Lunch: 2 hårdkokta ägg, kokt spenat & 1 tomat
Middag: 1 stor köttbit 250g fettfri

ska även få i mig 2 lite vatten under dagens lopp.

Önska mig lycka till..





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0