Viktnedgången!!

Ja jag har varit duktig hela förra veckan, men stod jävlart stilla?!?! fattar att för många som kör LCHF blir det såhär att man kan ha ett par veckor/vecka som det står i princip stilla.
det är jävligt frustrerande..

Men totalt ät det -5kg som jag gått ner..
Ska ge gärnet i veckan, Ska träna som en tok oxå..
Vill inte att det ska stå stilla.
för jag gör ju verkligen allt rätt.

Nåväl, jag mår då toppen av att inte äta pasta,ris, potatis eller bröd.
Känner mig piggare & har väl lite mer energi.

Helgen har jag druckit nån öl visserligen lchf öl men ändå!!
Känns som att man kan inte sluta leva bara för att man ändrar livsstil.
så det kan man unna sig ibland.

Haft en toppenhelg, Fredagen bakade vi en lchf pizza som vi mumsa i oss till idol.
var verkligen en skön fredagskväll som jag dessutom somnade på soffan framför tv:n hehe
gode skönt att slumra då man är sådär trött efter en arbetsvecka.

Lördagen vart det spelkväll här hemma med Tina, Liv & Fanny.
Supertrevligt & verkligen kul att spela Alias.
Mer spelkvällar säger jag bara med eller utan alkohol det kvittar.
Dom drog på krogen & jag kröp ner och sov med lilleman.

Idag, var så skönt att kliva upp & dricka morgonkaffet och läsa om alla människor som var ruggit bakis haha skönt att slippa faktiskt.

vi har vart ute och lekt i det sköna vädret, vart på ica & handlat.
griljerade en skinka som jag gjorde goda smörgåsar på lchf bröd =)
Liam var dock inte så förtjust i julskinka.
Ska laga en riktigt stor skinkgryta på lchf av den & frysa ner i portionsförpackningar.
Perfa att fylla frysen sådär, enkelt att ta fram då Liam äter nå annat!!

Nu har vi badat & Liam ska gå & krypa ner, Jag ska götta mig med en te kopp och se ensam mamma söker som börjar NU..

Hej svejs!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0