Underbara unge!!

Imorse har Liam smygit sig upp, & tagit av sig nattblöjjan, slagit på tv:n & hämtat "frukost" (2 bananer) från kylen, Så där satt han vid tv:n & var supernöjd ;P
Inte illa pinkat för en 3 åring att kunna sköta sig själv.

Sen vart det kaffe för min del & Liam fick spela lite dataspel =)
Han är superduktig.

Han har varit så hima snäll & gosig idag, Vi har ätit lunch & efter det har jag dammsugit & han städade hela sitt rum helt själv så att jag kunde dammsuga!!

Tanken var väl att dra på leos idag, men tiden gick så vi la ner det, istället har vi varit hemma & donat på.
Skönt å vara hemma en hel dag oxå och inte bara ränna runt eller jobba.

Nu sitter jag & funderar på vad sjuttsingen vi skall laga till middag!
Har ett ökande godissug oxå idag, Första gången på vääääldigt länge.
Skulle kunna äta rollos eller salmiak.





ojoj bara hålla sig borta från ica såna här dagar.
Sen vart jag sugen och göra lchf plättar men då MÅSTE vi handla och det känndes jobbigt!!

Nå för min del får det bli sallad & typ burgare.
Liam får väl burgare & pommes då kanske..

Nåväl det blir nog bra det, Sen blire badning för oss båda & kvällsbestyr & tv

Ciao.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0