Nytt & rätt..!!

Jo har funderat flera ggr på bloggen, Men den har fått vara i viloläge ett ganska bra tag.

kortfattat om det som gått.
Sommarn var bara supergött, Dock hade jag inte så väldans mkt semester att ta ut, Men det gör mig inget,
den semester jag hade tillbringade jag med syster & hennes kids & jag å lilleman förståss.
Vi var i porsi & fiskade, där hyrde vi en liten stuga som hette byhåla.
Helt underbart var det, bara att få komma iväg långt uti skogen vid en liten sjö & fiska & bara mojsa på =)
Toppen nice.

Nä sommar var helt perfek, Massa roliga upptåg, solat & badat.

En & en annan fest blev det oxå.

Gjorde lulekalaset oxå, såg Melissa horn, Takida, twisted sister.

Gilla.

 

Nu är det höst & tiden rusar iväg, Liam har fyllt 3år och vi hade kalas förra helgen, Superkul =)


jag har hunnit vara sjuk, fått lunginflamation i ena lungan
så för tillfället äter jag antibiotika, hostmedecin & bricanyl.
Känns mkt bättre nu måste jag erkänna, Har en vecka kvar på antibiotikakuren, så får vi se sen ifall vätska från lungat försvunnit.

Jobbar gör jag också, Fått 1000kr i löneförhöjning under sommaren =)
Jag trivs verkligen på jobbet, Älskar alla ungarna
är verkligen superkul att fara till jobbet.
Liam han trivs oxå nu då han har fått byta upp till storbarnen Firegruppen.

Ja vad mer? Har kört igång LCHF igen!!
Nu är jag mer psykad än vanligt, Kör hårt med mig själv.
Ska fan lyckas nu asså, fundera lite granna på hoppa på Extravagansa också, måst få en rejäl rivstart..
Får snart gymkort på inpuls & där har dom barnpassning JIPPI har alltid velat träna på gym men har ej kunnat pga att jag är ensamstående med lilleman & dra med han på ett gym skulle inte funka..
men nu kommer det gå, är supernöjd nu blir det träning 3ggr per vecka MINST!!
ja jävlar oxå!!



Sitter här & har precis kört ett träningspass här hemma, får ju inte anstränga lungorna men jag trampa 25min på cykeln & sit-ups, borde nog inte vara nån fara.
har en iskall Loka i kylen som väntar samt
Grönsaker & dipp
Så nu blir det soffmys & film.
Känner mig sjukt nöjd!!

-2kg på 2 veckor har jag presterat nu dessa två veckor jag kört LCHF med vissa undantag för fusk!!
haha.
Nu blir det NOLL fusk what so ever!!

Ger gärnet nu biaaatch!!

kommer säkert komma igång med bloggen nu känner jag!!

Så jag kan sen se tillbaka på kampen mot vikten!!

Nu myskväll!!

Hej så länge!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0