inte sitta still..!!

Jo tack, Man är rätt trött.
Igår var jag på jobbet i 14 timmar, Var ju p-möte på kvällen.
Såna dagar är helt hemska, Imorse kändes det förjävligt när klockan ringde, Kändes exakt som att jag inte ens hann somna!
Dagen har ju i & för sig flytit på ganska bra, Är rätt produktiv på jobbet just nu, Kan inte sitta still, Måste sysselsätta mig med nånting hela tiden.
Nu när jag funnit en lucka på jobbet har jag passat på att antagligen, Rensa, sortera, skruva lameller eller bygga möbler.
Är riktigt fint på jobbet där jag drar fram måst jag säga ;)
Att skruva möbler är verkligen nått jag blivit haj på haha!!

Nåja nu är det Torsdag & kvällen har kommit, Har röjjt undan här hemma så man bara kan komma hem imorgon och ha helg. ska bli supergött.
Blir som vanligt en väldigt lung sådan, Sista helgen jag äter pencilin så då bör denna lunginflamation vara ett minne blott!!

Har sovmorgon och börjar först 10 imorgon bitti, fader så skönt.
Är lite barn på förskolan imorn så jag har Bjudit in Tina & hennes brosson på mellis på förskolan & komma o leka en stund med Liam o de andra kidsen.
Blir supernice det!

Så har även vägning imorgon.. spännande..!
Återkommer med resultatet..

dags att återgå till kvällsbestyren här hemma!

Tjaråå!!


Kommentarer
Postat av: Cillan

LCHF gjorde mig pigg. Sjukt pigg. Jag kunde vara vaken i 48 timmar utan problem.

Nu har jag dock pausat. Jag är fan gravid i 11 veckor till, jag ska njuta! Frukt är min stora passion och det tänker jag unna mig i min graviditet i alla fall. Sen så får jag börja om igen när det behövs som bäst! :)

2010-10-07 @ 19:12:18
URL: http://cecilia.filosoferar.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0