Ny design..!!

Ja som ni ser så är det lite ny design på bloggen, tack vare A-K blir ju riktigt fint det här =)

Ja livet lunkar på, jag jobbar i stort sett mesta dels av tiden.
Trivs ju att jobba oxå så det är ju kul.
Igår skrev jag på anställningen. jippie.
Längtar som tusan efter min första lön, kommer bli stor skillnad på kontot numera.
Så nå kul måste jag ju köpa dårå, hmm funderar på en lap eller en ny mobil.
men vi får väl se.

Idag är det Lördag 6 solen skiner ute, kommer bli en riktigt fin dag, så ut ska vi ta oss i allafall.
på nån långprommis och kanske får vi med oss Livan & ralf hmm lite kaffe i termos och mackor oxå.
keewl!!

Nästa helg fyller jag år, så tanken är jue att vi ska ha fest på fredagen på jobbet, laga mat & dricka vin och umgås och sen blir det väl utgång oxå.
liam åket till syster och sover över där, så har jag lovat att ta michelle på Lördagen så då får hon sova hos oss. så syrran och dom får lite egen barnfri tid, då deras andra kids åker upp til ökx.
men lördagen blir nog bara lungt och myskväll hemma med kidsen.=)
kan bli kul.

Hade för nån vecka sedan en överaskningsfest för Nina på jobbet som fyllde 40 år.
vi lurade henne att det var p-möte.
så när hon kom så fanns där champange & öl och jag hade gjort väääääärldens godaste smörgåstårta som vi åt av.
satt på jobbet i några timmar sen drog vi på damerna på cleo där Ninas favvo band spela Playtones haha
kanske inte min tekopp precis men kul hade vi, Jag & Stina fixa så playtones gratulera henne och spela en låt för henne. haha kuligt!!

Var inte så farligt bakis på fredagen vilket dock var skönt med tanke på att jag skulle jobba 7.30 men det gick då bara fint. =)
Vi har så kul på jobbet, vilka härliga arbetskamrater jag har.

& Liam dårå, ja han har ju börjat på Ideus & han trivs oxå där som fisken i vattnet och han verkar ha förstått att det är hans nya dagis för han säger -Liams dagis AIR som hans avdelning heter.
Är så kul och ha han där i huset, på mitt jobb.
kan inte bli bättre.

Dock vet jag inte ifall jag kanske flyttar till Porsön eller om jag ska bo kvar??
hur som haver ska jag flytta till en 3:a på bottenvåningen så man kan ha en liten uteplats.
Och så får vi jue större och mer garderober och förvaring om vi flyttar till större. så det kommer nog att ske så småningom, har endel att "återställa" här hemma innan jag kan flytta. men det ska nog gå bra det med.

Nu ska jag ta mig en pjåtår och fortsätta njuta av denna sköna morgon.
Ha det fint.

Så här ser han ut då jag har klippt honom, sötisen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0