Mitt nya liv tar fart nu.

Ja va fan, vart tog solen och det fina vädret vägen??
igår tog jag tag i och skotta balkongen kliniskt fri från all snö, var ju superskönt att sitta där med en kopp kaffe och glassa i solen som faktiskt värmde.

Idag blåser det småspik ute, inge trevligt alls!.

Nåja dagens planer är att ta sig ut på en prommis med Liv & Ralf, sen efter det blir det en sväng till Jenny & Nea & gratta Jenny som fyller år imorgon.
Jaa sen hem och styra middag, hänga tvätt och bada o sådant.
sen är det nog kväll.

Jobb i morgon som vanligt, Tycker helgerna går ruggit fort.
fast veckorna går oxå vansinnigt fort.
Så jag hoppas den riktiga våren kommer snart!!
är gode less vinter just nu.

Ja mitt nya liv tar fart nu, fast jobb, ev flytt.
ja ett helt nytt liv ska påbörjas.
så ska även ta tag i min "bantning"
gick ju så himla bra sist, vet inte vart det falera riktigt men det stanna som av, var nog inte riktigt motiverad, gick ju ner 2,5 kilo på små förändringar, så det krävs inte så stora drastiska förändringar för att det ska hända nånting.
men jag är taggad nu, känner att jag är lycklig & mår så himla bra.så det var väl fan om jag inte skulle klara det då??

så är det!!

nä nu ska vi görra oss i ordning så vi får nå gjort idag!!
ha det!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0