Lever..

Ja vi lever, faktiskt!!
Har eller hittar ingen tid för bloggen alls just nu, Det är fullt ös medvetslös hela dagarna.
Men vi lever det gör vi & vi mår bra oxå.
Jag jobbar & sliter som ett djur om dagarna & Liam kämpar på han oxå.
Allt flyter på..

Viktminskningen då? Ja LCHF- var ju en metod för sig, Absolut den funkade bra osv gick ner 1 kg i veckan, men den var TUNG att fullfölja, Det vart så lätt FETT & det pallade jag inte riktigt.
Har nu idagsläget gått ner 7kilo på 9 veckor, Visst jag hade velat att det skulle vara MERA men va fan det är ju alltid nått!!

Har köpt en träningscykel att andvända om kvällarna då Liam sover o jag inte kan ta mig ut och sen köpte jag även en vanlig cyckel oxå så vi kan cykla till jobbet.
Har nyss kört ett hårt träningspass, & så har jag testat yoga för första gången, Kan inte riktigt utala mig om det ännu då jag inte riiiiktigt kunde focusera på det med en liten nyfiken pojke, Men ska ge det lite tid.
Tanken var att yogan skulle göra mig mjuk i min stela kropp.
Ja nog ska jag ner mer i vikt minsann.

Idag är det Söndag, vi slöar lite här hemma, Har ätit tacos & myst på, ska strax heva oss i duschen och börja göra lite kvällsbestyr, Jobbet kallar ju imorgon.
Har ett möte med chefen oxå som jag är smått förväntansfull över ;)
spännande!!

Nja jag får väl uppdatera mer sen..
nu kallar kvällsbestyren.

Världens vackraste Liam <3

 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0