snabb uppdatering..

Ja sista dagen på min ledighet!!
imorn är man tillbaka på jobbet!!
Har haft en supermysig ledighet med min trollunge=)

Nyårsafton var suverän på alla sätt & vis.
var hemma o mös jag & lilleman.
perfekt enligt mig.
han somnade före tolvslaget, men jag såg alla fyverkerier från balkongen med Malins hund som jag var vakt åt.

Och

I helgen har vi bara mojsat på för det mesta hemma då det har varit så förbajjat kallt.
har tvättat Emmaljungan tänkte sälja den.

ja sen har vi bara ätit god mat o kollat tv och sånt.
och verkligen tagit vara på ledigheten tillsammans.

Idag började jag återigen med Nutrilett. har fuskat som fan nu i jul.
men inte gått upp i allafall bara stått still.
så jag kör på nu, byter ut ett mål per dag mot nutrilett, det funkade ju sist.
-2,5kilo.
kämpa på bara!!
Och i o med att jag bara äter en måltid lagad mat per dag så blir den ju väldigt väl lagad och god. haha
Dagens mat blir det.

Texmex kyckling,risoni & sallad.




ikväll blir det badet för oss o lägga fram lite kläder o göra klart inför imorgon alarmet ringer ju 5.15 så blir nog en tidig kväll.

ska slänga in lite pix oxå.=)


Liam testar liggdelan -jättemysigt mamma, sa han.=)


Nyårsmys i soffan


ännu mera nyårsmys i soffan


ute med Malins hund troja & Liam


Liam lirar hockey ner på hockeyrinken -vart är bollen då mamma?


Äsch, då skjuter jag på snöklimpar. -måååål



på väg ut på hockeyrinken


lite fyverkerier



såg jättemycket raketer o från stan oxå.



Min "plutt" i liggdelen, men han gillade det..=)

Nä nu ska jag gå och fortsätta med maten!!

Ha det fint.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0