Fått Jobb..!!!

JAA!! jag är väl nog gladast i hela världen nu!
Jag har fått jobb, yepp!!
fått mig en anställning på ideus fösrskola.
I måndags fick jag jobberbjudantet, som jag naturligtvis tackat JA till.

så med den nya anställningen kommer Liam att byta dagis, mm för att underlätta för mig vid öppningar & stägningar så kommer Liam att börja på ideus, fyller i pappret om hans förflytt imorgon.
känns spännande, konstigt o nervöst men ändå så känns det så kul.

kommer ju att slappna av på ett bättre sätt, inget stress att hinna hämta & lämna honom, dessutom får jag ju se han där varje dag, kommer ju att jobba lite granna i hans barngrupp.
ja ska bli spännande alltihopa.

är nöjd, kan inte bli bättre, jag har verkligen fått drömjobbet..=)
Fick en BRA lön oxå woohoo kommer känna mig som miljonär varje månad jue..=)
men det är vi värd jag & lilleman!!

så är läget!!

nu kvällsbestyr!

bye bye


Kommentarer
Postat av: maria

grattis!!! :) så skönt det måste vara!! lycka till med allt :)

2010-01-30 @ 09:40:22
URL: http://mittlivmedmina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0