Tradera shoppoholic!!

Ja nu hänger jag på tradera & budar hem lite udda prylar =)

Så skumma prylar att jag bara MÅSTE ha dom haha

Asfula men skitcoola shuttershades, tror jag budar hem halvshutters



Skitsnygga leggins, finns på Lindex oxå.


supersköna sommarpjux till dessa leggins.
finns på H&M oxå.


en halvtöntig väska gör sig perfa för blöjjer o dylikt i sommar.


Åsså dessa supersköna linnen. finns på Gina oxå i massvis av olika färger.=) me like.



Så nu är det bara & vänta o se om man vinner auktionerna =)
spännande.


Kommentarer
Postat av: Livan

Haha, såna glasögon har jag!! Röda så att de matchar med klockan och så :) Skit fula men as-coola!

2010-04-11 @ 20:50:05
URL: http://liivligt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0