4 veckor

Mmm nu har det gått 4 veckor sen jag började med LCHF
& det har hunnit vara påsk & sådan oxå, så då har det fuskats endel, MEN
vägning igår visade på ytterligare minus,

så -4kg på 4 veckor är inte alls så dumt, känns rätt bra faktiskt.
Så nästa vecka kör vi igång ÄNNU hårdare No more fusk!!

Jag kan & jag ska lyckas, känner att det är nu det gäller=) ska mätas på söndag och se vad som hänt, spännande.

 

Ja annars händer det inte så mycket det är jobba, äta, sova som är som mest just nu. igår var vi hemma kl.19 för jag hade stägningen, vart en lätt middag/kvällsfika och sedan slappa vi på soffan resten av kvällen, innan vi kröp ner och la oss.

imorse, har vi legat ett tag o myst i sängen, liam ville ha upp mig men jag orkade inte riktigt kliva upp, så han steg upp själv och slog igång tv:n helt själv och kröp ner i saccon och kolla på barnprogrammen, fatta 2,5 år och fixar det!! han är så stor kille nu så jag har inte hunnit med.

Ja jag ska ta mig en kopp kaffe och fundera över dagens äventyr, måst ut och röra på mig idag känner jag.

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0