svininfluensan släng dig i väggen.

idag är blåsig dag!! satans vad de blåser.
har inte haft mycket energi idag.
vaknade med världens slemhosta blandat med blod.
vad an detta??
stina försöker skrämma upp mig med svininfluensan.
MEN den kan slänga sig i väggen för här kommer den fan inte in asså.

liam har vart på dagis idag, jag har lyckats tvätta o byta rent i sängen, well thats it.
hade stora planer på att få mycket fixat idag men så blev det inte.

hämtade gossen, gick på ica en sväng. sen hem & degat i soffan & liam har försökt roa mig på alla de märkbara sätt. helt plötsligt känner jag hur magen vänder sig ut & in typ och fick jävlart kuta på toa för och spy som en jävla gris, urs stod bara och skaka sen.
huvva!! vad fan händer, mår ju inte illa eller så. fick bara ett tvärt illamående och sen var det som bortblåst efter jag kräkts.
kanske har en släng influensa ändå, men jag ska krossa den!!
mohahaha!!

nåja har lyckats göra middag, gjorde då ett storkok av ris & korvstroganoff så jag kunde göra massa matbackar, perfa att ha med sig nu när man ska o jobba.
får börja köra på storkok hädan efter kan vara bra o ha.
nu behöver jag ju inte tänka på lunch åt liam på veckorna så matlådorna går till mig.

ser fram emot att få börja på Ideus på måndag, ska bli minst sagt spännande.
bara jag är frisk o kry tills dess.
men har några dagar på mig att vila upp mig.

imorgon är liam ledig från dagis, det är stängt för planeringsdag.
så vi ska ta oss en prommis till stan och fixa lite ärenden och sådant nödvändigt!

nu börjar det vara kväll här hemma, mycket skönt. liam leker så det står härliga till, jag dricker en kopp kaffe o slappar. o mer slappa ska det bli ikväll, ska bädda ner mig i soffan då liam lagt sig där ska jag ligga hela kvällen o dricka te med lite honung. ska se på tv o kolla in kvällen idol.
myyyys!!

nä om man skulle ta tag i kvälls bestyren här hemma.

bye..!!


Kommentarer
Postat av: Stina

Jo tiden bara springer iväg. Fast det är sammtidigt underbart att se hur dom växer och utvecklas.

2009-09-09 @ 21:18:49
URL: http://lillstinas.blogg.se/
Postat av: livan

oj oj.. kräkas bara sådär :O Äru gravid eller!?

2009-09-11 @ 04:01:12
URL: http://liivligt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0