ser lite ljusare ut..!!

Ja, ska man äntligen börja tro att man ska bli frisk??
Ja idag känns det lite bättre, känner mig inte lika slut i skallen.
Har vart med grannen på en GRYMT skön prommis i höstsolen, vart o handlat lite på coop och liam sov i vagnen.
ja det var underbart strålande väder idag!

Var förbi apoteket o köpte nå hostdämpande medecin, i hopp om att hostan kanske ska ge sig snart!!
har så sjuuuukt ont i mina lungor och i mina magmuskler av allt hostande.
huvva!!

ringde i allafall min chef idag, sa att jag kommer på torsdag och jobbar. weeiii
fan vad kul det ska bli.
och imorgon ska Liam få gå på dagis, blir en 5 timmars dag för han, en mjukstart så det blir nog bra!!
jag lär ju FET vila imorn och ladda mina batterier som fan!!

ja så nu känns det mkt bättre, men det har ju tagit endel på krafterna vill jag lova, skulle kunna sova 1 vecka i sträck utan problem. men tydligen så kan denna matthet i kroppen sitta kvar några veckor efteråt.
så det är väl bara o gilla läget antar jag!!

ja och nästa vecka fyller Liam 2 år, har ju fanken inte hunnit vara och köpa nå pressenter åt han. hoo vet inte huur jag ska hinna. kanske får fixa det på lördag då!
när jag ska hinna styra upp nå fika o så vet jag inte heller.
han fyller ju år en tisdag men då jobbar ju jag och hämtar han inte förns 17 och då ska vi hem och laga mat o äta o sen hinner vi nog inte så mkt mer.

nåja kanske får ta det på helgen då!!
det löser sig nog!!

ja, på nå tag ska jag laga nån middag här hemma, blir nå pasta med bacon,paprika,lök,zuqini & creme fraische
kan bli gött. tror jag petar ner vitlök oxå är grymt sugen!!

sen äre bus med plutt och kvällsbestyr o sagoläsning o sussa som gäller.

då ska jag krypa ner i soffan med ett gäng FRUKT och se IDOL.
weeiii.. sen blir det sova tidigt för min del.=)

nu när jag sätter igång och jobba börjar även allvaret i min bantning igen oxå!!
har fulat endel under dessa sjukdagar men det är väl helt okey.

men köpte lite naturell yoghur o frukt o musli som jag ska ta till jobbet o ha där så an inte faller för nån frestelse. haha.. tror det kommer gå bättre o äta sunt o så nu när man jobbar 5 dar i veckan 8 tim per dag.
då har man ju som fullt upp hela dagarna och roa kids!!

nää vi kör på igen nu!!
ska nå mitt mål, var så stolt att jag gått ner 5 kilo, så jag vet ju att jag kan!!

men så är det!!
nu jävlar är det färdig sjukat här hemma för denna gång!!

bye!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0