pajjat ryggen!!

ja så jävulskt onödigt asså!! igår skulle vi gå på ica, men när jag skulle lyfta i Liam i vagnen small det i ryggen.
jävlar, blev under kvällens gång bara värre o värre.
kunde inte räta ut ryggen utan gick som en krokig gammelgumma här hemma.
var totalt handikappad. att ligga eller sitta var det bästa.
men man måste ju ändå ta hand om hem o barn så ingen vila o inge ro för mig inte.
lyckade laga mat o så.
dessvärre kunde jag inte lyfta liam i matstolen men han klättra upp på en vanlig stol så det gick ju bra.

men det är märkligt vad handikappad man kan bli på ett nafs.
kunde inte plocka i o ur diskmaskinen.
inte heller städa bort alla utspridda leksaker.
inte lyfta i liam alls.

vilket resulterade i att han inte ville sova i storsängen, och eftersom jag inte klarade av att lyfta i han i spjälsängen så var han uppe till 11 igår kväll.

ja, o inge smärstillande överhuvud taget fanns här hemma, hittade 1 pronaxen men den hjälpte inte ett skvatt.
dock hade jag en burk med tigerbalsam. goood shit..!!
utan den hade jag vart rätt körd.
smorde på ordentligt innan jag skulle sova. har vart en rätt bökig natt o jag har vaknat varenda gång jag rört på mig för att det huggit till i ryggen.

idag känns det något bättre eller jag är inte lika stel som igår, tror det är mycket tack vare tigerbalsamets förtjänst. nåja jag pallar bara det går över tills nästa vecka..
det måste det göra..

ja måndag i dag då. hmm har massa som jag skulle behöva göra den här vecka en massa ärenden o en massa fix o grejs. får se hur jag klarar av det.
idag ska jag i allafall försöka få nån ordning på hemmet. det är lite stökigt haha
men man får tare lite lungt så gåre nog bra!!

nu ska jag ta en pjåtår o fundera uti nå lunch åt plutt!!

ha det!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0