Noll energi

Urs!! kunde verkligen inte somna i natt.
sen att "några" fyllon gastar på mig mitt i natten utanför ballen är ju en annan femma..
haha. närå hade mycket problem o sova inatt.
sen vakna liam kl 7 i morse, så då var det bara o pallra sig upp.
har försökt vila lite på soffan men det får man ju inte haha
får bara massa leksaker i skallen.
huvva känner mig verkligen som en usel mamma nu när jag verkligen inte orkar göra speciellt mycket.

huvva, jag vill bli frisk, jag vill ha mer energi, jag vill ha aptit och mina smaklökar tillbax.
mitt illamående bara pendlar hit o dit.
idag har min aptit verkligen vart noll o det har kännts som att jag ska spy hela dagen.
lagade pommes o korv åt liam som han då åt med glädje, men jag ville inte äta det. fick i mig en hårdbrö macka o den smakade apa.
nu mår jag mest bara illa o längtar tills vi får gå o sova.
jag skulle verkligen behöva få sova ett dygn i sträck minst!!

huvva skona mig från detta snälla någon..!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0