nästan bra..!!

Ja, idag har det nästan varit bra i ryggen!! halleluja!!
började med o lämna liam på dagis, sen gick jag till grannkärringen på kaffe...=)
sen hem o städa till lite duscha & gå och handla.

hämta liam, det går tydligen löss på hans dagis.
så nu känns det som att det kliar preciiiis överallt.
har försökt o kolla han men finner inget, ska köpa en luskam i morn!!

aja, gjorde kyckling o sallad o ris till middag! gött!!
passade även på att putsa fönstrena i tv rummet., ser världen på ett myyyyckt renare sätt.
haha. ska se om jag kan ta dom andra fönstrerna imorn då.

efter maten, blev det kvällsbestyr med plutt. sen soffläge för min del o kolla på idol.
haha endel är bara föööör mycket.
ojoj.. fan vad kul!!
sen endel är ju riktigt bra, sådär så man får ryyyysningar!!
det gillar vi!

nu gör jag inte så mkt, ska bädda ner mig i soffan o chilla ett tag till innan även jag gör kväll.

så tills vidare får ni rocka till en låt jag & stina
rocka gärnet till på olivers.
haha eller jaaaa vi rockade till allt!!
fan vad vi rockade..
måst ta en repris på en sån kväll stina??!!





hejja!!


Kommentarer
Postat av: stina

givet en repris!!

2009-09-08 @ 21:48:11
URL: http://mylifemyfeelingsmy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0