Jag önskar..

Jag önskar vi kunde bli frisk snart, är gode less.
jag skulle ju ha börjat på Ideus idag, men det går inte, båda jag & liam är fortfarande dålig.
värst är nog hostan, får inte sova på nätterna.
jag ser ärligt talat ut som ett lik
är helt blå under ögonen och ser helt slutkörd ut.
ja jag känner mig slutkörd oxå helt ärligt talat.
jag önskar jag hade hostmedecin  så man får sova i allafall.
jag skulle göra ALLT för att få lite sömn..

jag hostar så mkt att jag har fått träningsvärk  magen, är riktigt plågosamt varje gång jag hostar.
urs!!

idag blir det inte många knop.
blir snart lunch åt lilleman, sen ska han vila & jag oxå för den delen.

huvva!!!


Kommentarer
Postat av: stina

Meh gumman, du skulle ha sagt nå så hade jag köpt nå hostmedicin åt dig!!

2009-09-14 @ 19:19:21
URL: http://mylifemyfeelingsmy.blogg.se/
Postat av: stina

Meh gumman, du skulle ha sagt nå så hade jag köpt nå hostmedicin åt dig!!

2009-09-14 @ 19:19:36
URL: http://mylifemyfeelingsmy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0