I morgon börjar..

Ja i morgon börjar allvaret, jag ska och jobba..=)
Liam har varit på dagis idag, så jag har slappat och laddat batterierna så man är fit for fight imorn.
ska bli kul och väldigt spännande.
är inte så nervös som jag trodde att jag skulle vara.
kanske för att man legat hemma i flera dagar och bara varit sjuk!
men nu jävlar har jag blitt frisk..
wohoo på den.!!

så upp med tuppen 5.40 imorn då.
men det ska nog gå bra de me.!!

för övrigt gör vi inte så mkt, Liam härjar i sitt rum och jag spelar lite musik!!

och ikväll är det idol, igår garva jag så mkt att tårarna sprutade!!
mycket spexande i år, men det är kul.
bäst var nog ändå Robin.
hehe



japp så är det!!

hejs!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0