Glass & svininfluensa

urs o fy o blä!!
fått krama urban i säkert en timme idag!!
känner febern börjar komma nu.!!

nu är det äntligen kväll, ska strax söva liam sen blir det soffläge för min del.
var på ica
köpte glass och lakritsströssel.
var det ENDA som jag var sugen på och cola naturligt vis.
jag vet jag bantar men jag är fan sjuk och det är synd om mig.
får ju inte behålla näring alls, så varför inte unna sig sånt man VILL ha??!!
blir då bara slappa i soffan.

börjar bli mer o mer övertygad om att det faktiskt ÄR svininfluensan jag har!
satt o läste symptom idag.

följande symptom lyder:

- Feber och frossa
- Hosta och halsont
- Värk i kroppen och huvudet
- Diarré och Ibland kräkningar
- Trötthet och förkylning
- Andningssvårigheter

av dessa har jag:
- Feber och frossa
- Hosta och halsont
- Värk i kroppen och huvudet
-kräkningar
Trötthet och förkylning

Nåja, det ska ju tydligen inte vara värre än någon annan influensa.
så det är väl bara o vänta bort skiten då!!

Liam är bara snorig o hostig än så länge, men det är väl bara en tidsfråga innan han blir lika sjuk som jag!!

bajs, säger jag då bara!!


nå nu ska jag styra upp lite här så jag får vila nån gång!!
ha det fint.!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0