fullt ös..

Ja gud nu är det fullt ös från 5.30 varje morgon!!
då är det bara stiga upp och väcka liam o klä oss och göra oss i ordning osv.
sen vidare o lämna av han på dagis sen till porsön och jobba hela dagen lång!!

har gått jättebra dom här 2 dagarna jag varit på Ideus, gillar barnen & arbetskamraterna.
vart en hel del nya intryck för mig o ta in.
ho man är lite trött faktiskt.
men det är kul, jag trivs som fisken i vattnet.

men nu har vi helg skönt!!
Liam somna kl 7 ikväll han var trött.
blir ju långa dagar för han nu 10 timmar.
stackarn.. och jag hinner ju som inte se han så mkt nu för tiden.
en stund på morgonen och sen när vi kommer hem i ca 2 timmar sen ska han sova.
är ju hemma runt 17 tiden och han somnar 19
så ja, tur man har helgerna då.
min plutt!!

ja och 2 år blir han på tisdag, så imorgon ska vi ägna dagen till o ranta o köpa pressenter.
kalas ska vi ha nästa helg  tänkte jag.
självklart ska vi fira han på tisdag oxå..=)
stora grabben!!

så det vart kort om mitt. jag ska gå tillbaka till soffläget, kändes helt rätt en kväll som denna!!

men först ska ni få höra en GRYM låt, spela den gärna med lite VOLYM..!!!
ojoj får rysningar!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0