Hoohoo..!

urs hinner verkligen inte blogga nu för tiden!
har så fullt upp hela dagarna med jobb o så!

förra helgen blev i allafall utgång med tina turner, var grymt trevligt och askul o se henne igen.
saknar jue min bettan!!
var en skojjig kväll.

i veckan har jag bara jobbat och inte gjort nå speciellt mer än så.
trivs fortfarande på jobbet. vi har så kul varje dag!!
känns mycket bra!

nu har vi helg, vilket är sjukt skönt.
har nyss vart en sväng på ica och handla myspys gotta till ikväll.
så nu ska vi mysa på i pyjamas och bara slappa o titta tv.
skööööönt!!

imorn ska vi ta oss ut o hitta på nå skojj tänkte jag!
har inte blivit många knop här idag då jag har haft en migränliknande huvudvärk så jag har kräkts halva dagen!
urs o fy!

nä, så är läget nu!!


pyjamas nästa!


Lite bilder!!

ses


Kommentarer
Postat av: Livan

Hehe, känner du igen dig eller? :D

2009-10-25 @ 20:55:57
URL: http://liivligt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0