Fredag!!

ja om jag säger som så här, Liam är då frisk igen, han var knappt sjuk, lite små förkyld
är väl allt, men han äter som han ska han sover som han ska, snoret rinner inte ens längre.
och pigg och glad liten pojke!!
mammas gounge!

Nåja, vi blir hemma idag oxå bara för att jag sagt till på dagis att vi blev hemma resten av den här veckan!

På måndag kör vi igen..=)

Ja idag är det fredag och vi har sovit så gott, liam ligger framför tv:n med flaskan och jag tar mig lite kaffe!
Dagen till ära ska jag ägna åt att STORSTÄDA här hemma.
och byta gardiner o byta rent i sängarna.
lär tvätta endel oxå!!
sen så har man helgen fri sen att kunna hitta på nå kul!
vad vet jag inte riktigt ännu!!

så är läget!!

Vad ska alla ni göra denna spökliga helg??


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0