pausar lite..!!

Inser att jag har ingen tid längre för att blogga!!
har tusen järn i elden just nu!!

Iallafall, så går jobbet hur bra som helst, trivs fortfarande lika bra.
ungarna är helt underbara oh mina kära arbetskamrater är nog dom bästa!!

men jag jobbar hela dagarna och kvällarna går till min son.
för han går det oxå bra på dagis. från att gå från 15 timmar per vecka till 50 timmar så har han gjort det galant.
varit på utvecklingssamtal och det var bara possitivt.
så vi kör på jag & min son!!

och för 2 veckor sedan började vi "banta" jag o mina arbetskolegor på jobbet!
vi hade invägning för 2 veckor sedan!!
och sen dess har jag börjat äta mer sallad. tänka mer på vad jag äter. och senate veckan har jag även börjat byta ut middan mot Nutrilett och tränar regelbundet med 300 sit ups varje kväll.
vi har vägning varje fredag.
och första veckan tappa jag 1 kilo
vägningen igår visade -1,5 kilo så totalt 2,5 kilo på 2 veckor är inte illa pinkat.
har även tappat massa cm oxå.
låren:  -2cm
midjan: -2cm
höften: -4cm
bysten: -3cm
armar: -1cm
 
så jag är jättenöjd!! trodde inte på ett sånt resultat så snabbt.
tänker fortsätta min nutrilettkur även den kommande veckan!!
kör så det ryker. jag är taggad.

så det är läget!! allt är toppen just nu!
förutom at tiden är knapp.
vem vet kanske uppdaterar lite nu och då i allafall i den mån om tid!!

well thats it!!

see yaa!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0