vart är solen..

hmm!! hade tänkt vara ute i solen o få mig lite färg=)
så fuskigt Liam har redan blivit brun, jag kommer ju aldrig nånsin o bli lika brun som han men ändå liiiite färg kan man väl få i allafall.

nåja, det är ju varmt ute, Liam är på dagis idag o jag ska rensa lite i nå skåp o grejjer.
på tal om dagis, så är det som jobbigt hur man ska klä dom små nu. det är ju varmt ute men ändå småkyliga vindar o så. urk!! nåväl det hade ju i allafall torkat upp på dagisgården så galonisarna kunde vi skippa.
kan det inte bara bli sommar på en gång nu då.

måst åka till stan nån dag o köpa han nå skor gärna 2 par skor ett till dagis o ett för hemmabruk.
åå jag är så seg, fan ska fixa det i veckan.
jag måste ju det..
o en annan mössa. villervalla mössan var jue inge bra. dom e så konstiga i storleken tycker jag.
aa får hitta nån annan. ska köpa fingervantar oxå=)
guud, köpa köpa köpa. fast det är kul om man hittar det man vill ha och behöver.

nä nu ska jag kolla lite jobb innan jag börjar rensa här hemma.

ha det!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0