sommar!!

Så irro jag blev igår då jag satt här och skrev ett megalångt inlägg åsså försvann det bara???
hallå!! så störande sånt är.

nåja, ids inte skriva om allt igen.
Är i allafall hemma igen, helgen har vi spenderat i boden hos syster m familj,
det har fiskats,grillats god mat,solats och även avnjutit nån kall öl.
en aldeless komplett helg med andra ord!

idag är det tisdag igen vilket betyder dagis för herr Liam. som för övrigt vart superlycklig o få träffa sina kompisar igen.
så söt han är=)

jag har väl inte än så länge fått så mycket gjort, vi försov oss i morse så när vi vakna fick vi stressa gärnet för och hinna. jag har sovit sjukt tungt i natt och stängt av mobil larmet då det ringde (vilket jag ej minns) men liam han sov nog lika tungt för 8.15 vaknade jag och funderade var klockan var, och insåg att vi hade lite bråttom.
att jag sovit så tungt resulterade i en grym skallebang!
huvva den sitter i ännu, men har druckit kaffe o tagit en panodil så vi får väl se om det kanske lättar lite på en stund!

idag har jag nog inga planer, skönt o bara lalla på hemma oxå o ta det lite lungt, ska kolla jobbfronten en sväng och så oxå var det tänkt, sen då jag hämtat Liam ska vi på ica en sväng osså måst jag posta ett brev MYCKET viktigt att jag kommer ihåg det.
suck har ett ruttet minne.

Jag tror sommarn kom med stormsteg dom senaste dagarna, jag har då brännt mig i solen men det börjar avta o lite brunfärg börjar jag se. lovley, jag blir ju lätt röd först innan jag ens får nån färg.
Men då ska ni se Liam den lilla pepparkakan, shit så brun han har börjat bli.
ser så härligt ut!!

Och på tal om barn så vill jag nu säga ett STOOORT GRATTIS till LIVAN som är preggo!! fan vad jävla kul=) bääääbis!!
ni kommer bli helt uuunderbara föräldrar!!

och sen till stina nu får du ta o pallra dig till sverige igen o till da ghetto ala hertschöön!! för jag har gjort sommar här precis som jag lovade!! hehe
sen behöver jag en kaffe kompis oxå!!

nä gott folk nu ska jag avnjuta en pjåtår på min balkong, slappa en stund o se om min pain lättar på sig!!

hare gött!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0