SOL

ja det är sant idag är det sol ute!!
härligt!
nu är det 10:e dagen som nyttig, dock har jag inte promenerat speciellt mycket annars än omvägar till ica.
dom här två senaste dagarna har det ju blåst så jävla mycket att mitt vallande av fläsk har stått still
men jag ska inte låta det dra ner mig, ooonej idag blir det fetprommis i vanlig ordning.

tror vi tar den prommisen då liam ätit lunch så får han ta sin vila i vagnen i stället, sen blir det att knata hemmåt fixa mellis o sånt, för sen kommer hans kusin Linn o ska vara här nån timme. innan syster kommer o plockar upp henna o tar Liam med sig som åker till mormor idag.
jag kommer att sakna honom gryymt mycket.
han är för mig det bästa o finaste jag vet, min son!!


ja kvällen blir nog att gå över till grannen o hjälpa henne ställa iordning möblerna då lulebo vart där o tapetserat, till det dricker vi lite vin. seeeeen skulle jag tippa på att vi kanske tar en sväng ut nånstans och är lite sociala med folket=)
nått keeewl hittar vi nog på.

imorgon är det ju cruisingen o då är det ju menat för den stora festen, ska bli skitkul=)
det ska ju bli kalasvarmt oxå så det kommer bli perfa.

så ska försöka skrota fram nå kläder att ha på mig, men jisus vilken röra jag har i garderoben, men nånting måste det ju finnas som jag kan ha!!!

ja just nu händer det väl inte så mycket här hemma, en mysmorgon med min plutt!
dricker lite kaffe o känner lugnet. ska ta tagio vika lite tvätt o slå på den sista maskinen sen är allt tvättat o städat o diskat.
kanon, o igår kväll skurade jag golven.
köpte ett annat skurmedel och FAN vad fräscht och gott det luktar
shiiises!!

AJAX för trä o laminatgolv med tallbarrsolja.
helt underbar!!

Tack för alla fina boktips!!
Gillar ju att läsa verklighetsbaserade/verklighetstrogna böcker som ger spänning, sådär så man glömmer tid o rum då man läser!!

nä en pjåtår o lite bus med gossen!!

Ha det gött!!


Kommentarer
Postat av: Livan

Ja, då har jag ett antal bra böcker som du kan få låna. Kom över någon dag och glutta lite! MÅNDAG kanske?

2009-05-29 @ 22:17:34
URL: http://liivligt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0