pyromanen på hertsön...!!!

idag regnar det för fullt ute!!
så dom har varit innomhus på dagis idag o lekt o busat & Liam hade ritat en fiiiin täckning till sin mamma=)

Jag drog på stan med Stina & Emil, var ute efter ett par överdragsbyxor åt lilleman.
men vi gick nog på varenda affär o leta o leta men icket, det var typ slut överallt i hans storlek, det enda som fanns var på åhlens i ROSA hallå kan ju inte köpa ett par rosa åt han.
Stina var ute efter en mössa åt Emil o hon skulle växla pengar för hon åker till BULGARIEN!!
int e jag nå avis nää näää!!!

ajja, drog en lunch på MAX, kan säga att det var nice o att det var fan inte igår jag åt där.
ett veggmål, dom e godast!!
drog en kaffe på det.

sen knalla vi vidare till doffi o där hittade jag ett par svarta överdragsbyxor i rätt storlek, då dom högg jag=)
äntligen!!!!!
Emil fick sig en skitsöt villervalla mössa, nästa så jag funderar på o köpa en jag oxå, fast jag vill nog ha en svart, om dom har det vill säga, aa får fixa det då liam är med så man får prova.

efter stan drog jag hemmåt o hämta gossen från dagis, knalla på ica i spöregnet, var tvungen köpa kaffe o blöjjer.
så nu sitter jag här med en kopp nykokt kaffe i min hand.
ska snart styra upp nå käk åt lilleman, jag äter det som vart kvar igår, gott!!
starkt o gott!!
Liam får nog äta köttbullar potatis o brunsås kanske??

ändå rätt mysigt med regn, man får vara inne utan dåligt samveta, inne o busa o mysa o man sitter i saccon i myskläder o läser böcker o hör hur det smattrar på fönstrerna.
visst jag föredrar sol o vara ute. naturligtvis
men ändå så äre mysigt med regn.

o den där jävla pyromanen är igång igen, nu tog hon/han ett hyreshus på hertsön igen..
känns förjävligt!! urs så hemskt!!
jag & syster har lekt detektiver på morgonen o vi har flera olika teorier om hur och varför han/hon gör som han/hon gör!!
och jag har en misstänkt oxå..
börjar bara bli mer o mer bombsäker på att det är han helt seröst!!
men det ska vi minsann luska i

nu ska jag ta en ciggis o drick upp mitt kaffe sen blire matlagning.
o efter det blire kvällsmys o pyjamas o sånt.
då jag röjjt undan efter maten o hängt tvätten.

så vi ses!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0