OOoonterbart!!

ja nu har vi ena riktigt fina dagar igen, det är fantastiskt.

jag är nu inne på dag 4 som nyttig. har gått superfint, känner mig riktigt pepp på detta.
många långa snabba prommisar har det blivit varje dag!!
det här går än så länge jättefint.

igår tog vi oss ut på förmiddagen o härja av kidsen med grannen på dagisgården, sen hem kirra lunch o lilleman i säng.
efter vilan drog vi ut på prommis med Livan, sen fick vi för oss att grilla så det gjorde vi. gott som tusan och vegetariskt grillade jag oxå!!
niiiice, superskönt o sitta i solen o surra o äta gott och vi avslutade kvällen med en kaffe i sista kvällssolen innan jag o lilleman tog en rask prommis hem.
då var det kväll för gossen.

nu är det fredag o solen skiner, fick sova till kl 8 idag vilket var nice.
liam bjöd då på bajskalas. men det gjorde inte så mycket han skulle ändå bada.
så bytte jag rent i sängarna o dona på lite här hemma o städat undan tvättat o hängt.
har gett liam lite lunch o nu ligger han o vilar.
jag ska ta mig en kaffe o sätta mig på balkongen o lyssna lite på musik o ta det lungt!

när han vaknar ska vi ta oss ut!!

vad vi hittar på har jag dock ingen aning om ännu, men hemma ska jag inte sitta hela dagen.
så vi styr upp nått.

nåja ska återgå till mitt!!

ha det skönt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0