Nu kör vi!!

har lämnat gossen på dagis, tagit en powerwalk på 30 minuter.
efter det gick jag på ica en sväng o handlade ENDAST nyttigheter.

köpte melon

det är så jävla gott!!

massa frukt köpte jag oxå


en massa grönsaker.


fullkornsprodukter


och fullkornsbröd


och Brämhults färskpressade apelsiner

den är så grymt god, inget är tillsatt ENDAST pressade apelsiner.


nu jävlar börjar mitt nyttiga liv, nu ska jag jämt se till att bara ha nyttigheter hemma så man inte faller för frestelsen.
det ska finnas frukt o grönt till hands.
är så less på o leva osunt, säkert kommer jag äta nå onyttigt nån gång ändå, men största delen av mitt intag skall vara NYTTIGT!!

nu jävlar har jag bestämt mig, nu får ni hejja på mig, behöver stöd!!
ska klara detta nu=)

så var det med det, har nyss käkat lite vattenmelon, helt underbart, är svettig från prommisen så jag ska snöra mig i duschen, köpte lite nya rengöringsprodukter oxå, olika krämer o ansiktsvatten o ansiktsgel o sånt, nu ska jag börja ta hand om mig igen.
att jag blev mamma gjorde mig mindre intresserad för mig själv o mitt eget utseende, vilket gjort mig förslappad.
det ska de bli ändring på. man mår jue så mycket bättre om man tar sig tid till sig själv!!
så är det!!

ja vad mer?? ja stina är på väg hem, får se hur mycket planet är försenat, ska väl dra nån kaffe med henne o höra hur hon haft det i bulgarien.. tror hon har något att visa mig!!!!!!!!

well well duschen nästa!!

höres!


Kommentarer
Postat av: jenny

joo du får mitt stöd med att gå ner i vikt :) sjävklart :) bara du stödjer mej så :)

jag måste ju gå ner i vikt nu, en massa, men jag har lagt av med godis nu så, slutar helt, ända sättet :) hehe men det ska gå bra det med...

fast vi ska ha myskväll ikväll om gumman orkar, men det blir grönsaker å melon å lite dipp, inge godis :)



kramar

2009-05-20 @ 13:04:46
URL: http://lilllarsson.blogg.se/
Postat av: Livan

Klart du får stöd!

Jag är nu ledig i en vecka, kom så tränar vi och går prommisar!! :D

2009-05-20 @ 15:33:04
URL: http://liivligt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0