jag ska bli 2 barns mamma!!!

japp, som rubriken lyder så blir jag 2 barnsmamma imorgon=) Liams kusin Emil 5år kommer o hälsar på oss och sover över. liam kommer bli jätteglad att få en kompis här hemma.
vi hade väl lite planer att gå till stora parken imorgon eller till dagisgården, kanske ta med lite kaffe o nå mellis åt kidsen.
beror dock på väder och vind.
annars får vi hitta på någe annat skoj!!

idag drog vi till stan hämtade mitt bankkort o tog en lunch med jenny & nea.
trevligt och GOTT!!!
sen efter det kollade vi runt lite.
var även in på polisstationen o kolla om mina nycklar dykt upp, men dessvärre inte.

nåväl, efter staden får vi hem o koka lite kaffe o liam fick sig lite mellis.
busat som galningar haf vi gjort oxå.
sen styrde jag upp lite middag åt gossen, själv var jag GANSKA så mätt sen lunchen.
efter det, klädde vi på oss och gick ut, tog en sväng på ica o köpte mjölk o cigg.
köpte nygrillad kyckling, grönsaker baguetter o mangorajadressing.
en STOR cola.
mums det blir min middag ikväll slappandes framför tv:n för o ladda batterierna till imorgon så man orkar vara lektant.
haha

nu sitter lilleman i pyjamas o cillar i soffan, han börjar vara trött.
han ska få vara uppe ett tag till innan vi gör kväll.
på tal om det, imorse tänkte jag han skulle vakna helt tidigt med tanke på att han somnade tio i sex MEN han sov till halv åtta, snacka tröööööött kille=)

nä, ska plocka i hop disken o slå på en maskin, sen är här helt okej, har nyss dratt ett varv med dammsugaren, fan tror man får med sig hela sandlådan in i hallen då man vart ute o lekt.
jajja, jag ska avrunda här.

imorn beställer jag sol!!!

ha en trevlig kväll!!

Kommentarer
Postat av: maria

hur känns det med två? det är ju som min vardag, en 5åring och en som liam ;) hihi.

2009-05-09 @ 19:50:36
URL: http://mittlivmedmina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0