HELA helgen utan mitt hjärta??!!

ja, Lördag var ju bestämmt att jag skulle festa med mina vänner, men nu ville mamma ha liam hela helgen??!! fick först en klump i bröstet, HUR ska jag klara mig en HEL helg utan min son???
har aaaaldrig hänt förrut, endast haft barnvakt ett fåtal gånger å då endast 1 natt.
men jag gav med mig i allafall, hon får ha honom.
så han åker redan imorgon till mormor och morfar.

en hel helg utan mitt hjärta!!
hmm what to do???
måste sysselsätta mig med nått spännande!!
sooooova länge på lördag är vad jag ska göra hehe..
det var fan inte igår man fick göra det.

nåväl, igår kväll börja jag lösa på en bok, var evigheter sen jag läst en bok, men nu har jag läst ut den jue, hmm måste nog läsa en till tror jag men vaaaad??
nått tips??

idag har lilleman vart på dagis och jag vart en sväng i stan o gjort bort bolaget o sånt, ikväll ska jag skura golven och ska strax slå på en maskin tvätt o stöka undan efter middagen, sen ska jag bara umgås o mysa med min plutt innan han ska i badet och sen sova!!

storm har det varit ute oxå riktigt blåst uta bara fan, men nu verkar det lugna ner sig o solen kikar fram. hoppas det blir fint väder i helgen precis som smhi hade lovat!! vore kanon de.

nä ska återgå till mitt!!

ha det gött.

Kommentarer
Postat av: Johanna

Boktips om du vill läsa bra böcker som man inte vill lägga ifrån sig är att att läsa någon av Kajsa Ingemarsson.. Ganska lättlästa men mycket bra :)

2009-05-28 @ 18:20:06
Postat av: Livan

Jag har många bra böcker som du kan få låna och läsa. Vet inte riktigt vad du har för smak, men verklighetsbaserade har jag gott om. Sen har jag några lättlästa böcker med marian Keyes.

Män som hatar kvinnor har du väl inte läst? Sen har jag även sagorna om freja, saga och idun.. en trilogi alltså.Och även en fin bok vid namn Bitterfittan.

Något kanska kan passa:D

2009-05-29 @ 00:39:23
URL: http://liivligt.blogg.se/
Postat av: Stina

Jo vi kan gärna ta en promis tillsammans nåndag. Tack för peppningen jag behöver det verkligen nu.

2009-05-29 @ 09:17:22
URL: http://lillstinas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0