fraaajdag!!!

jahapp så var det fredag då!!
o ikväll är det fest, hoppas på en kul helkväll..

igår, städade jag hela lägenheten o fixade fint här medans lilleman var på dagis!
sen hämtade jag honom o vi drog till stan o mötte upp jenny & nea.
kul, känns som det var evigheter sen jag träffade dom, vi måst verkligen härja av kidsen nån dag oxå!!

ja jag köpte en sommar tunika på H&M för 49kr.
hittade som iunt just nå mer, drog på willys o köpte hem lite grejs inför ikväll + välling.
vilken prisskillnad det är på vällingen där å på tex ica på hertsön!!
30 liter välling lär väl räcka en stund!

igår hade dom vart ute o grillat parisare till lunch på dagis, lät ju inte helt otrevligt, han var glad i hågen då jag skull hämta honom, stod o surra lite med fröknarna då liam kryper upp i mitt knä o klappar mig på bröstet o säger
-maaaat
haha alla fick vi oss ett gott skratt,
-jadu liam den maten är verkligen slut för länge sen!!
hahaha jag skrattar då jag tänker på det.
söötisen.

igår kväll tänkte vi gå o kolla på nån brasa men efter maten var Liam helt slut, vilket han brukar vara då det har vart dagis, så han fick gå o bada i stället o sen krypa ner i sängen o sussa.
så vi får titta på brasor nästa år helt enkelt.
även jag gjorde en tidig kväll. mycket nice.
jag var oxå helt slut igår.

ja nu på morgonen har vi inte gjort så mycket, liam ligger i soffan o tittar disney o käkar vällingen.
jag har tagit mig en kaffe tår.
ska packa en väska med kläder åt han oxå,
mormor & morfar kommer mellan 14-15 å hämtar honom.
som alltid då han åker kommer jag sakna ihjäl mig efter den där plutten=)
nåväl det är ju bara tills i morron.

så ja när dom har åkt blir det o lägga sig i badet en sväng o jäsa o slappa.
för o sen styra upp sig o sånt.
får se när syster o Lisa dyker upp!!
keewl!!

o hur går det med magen då?
jo smärtan har lättat en aning, är ju inte bra ännu inte på långa vägar, men får nog räkna med att det lär ta ett tag för magsåret att läka, sen kommer man ju aldrig bli riktigt bra utan det gäller o sköta om magen för o hålla det i schack!!
men, medecinen verkar göra nån nytta i iallafall.
men den är ruskigt stark för min mage, men jag antar att den vänjer sig med tiden.
får se hur det går ikväll, verkligen inte bra o dricka alkohol då man har såhär.
men men.
har ju vart så duktig o dragit ner på mitt kaffedrickande, asså
jag som äääälskar kaffe o bäljar i mig 5-6koppar på morgonen nån på eftermiddagen o nån på kvällen efter middag.
nu dricker jag en kopp på morgonen och så en påtår på den.
Thats it!!
ja det har väl hänt att jag tatt nån efter lunch om jag vart på stan o fikat eller så. men det är stooooor skillnad kan jag lova.
försöker även att inte röka så jävulskt mycket o absolut inte på tom mage.
dricker morgon välling varje morgon 2 deciliter.
gör susen är som bomull kan jag lova!!
jag är ingen frukost människa men detta funkar fint.

så..,,, så är läget idag!!
får vi väl se hur det är efter 4 veckors medicinering då!!


nä hörni!! nu ska jag återgå till mitt, o fixa väskan åt liam.
å ta min påtår.

hoppas ni får en skön helg!!

hejs!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0