det går bra!!

det går bra med min nyttighet och mina promenader.
igår var vi ut på en lika lång prommis som igår. skönt var det.
jaha 6:e dagen idag på mitt nya liv, känner mig fortfarande lika pepp på detta, tror verkligen att jag har bestämmt mig nu, hoppas bara att det ger resultat oxå.

idag skiner inte solen, är faktiskt mulet ute, men ska även denna dag ta oss en prommis, lite gråa moln eller regn stoppar oss inte, ska inte finnas nå som säger stopp.
har bara bestämmt mig.
då är det så.
ska INTE köpa en våg, då stirrar jag mig bara blind på vikten, ska däremot köpa ett måttband där ser man ju förändringarna på en gång!!

jaha dagen då? dricker lite kaffe o försöker piggna till.
styrt upp min son lite granna osv.
vi ska väl roa oss fram till lunch o sen fixa käk till han, dock bara o värma sen igår. ja o sen tar vi oss ut!!

 nu har jag en son som är i bustaget.

återkommer.


Kommentarer
Postat av: Stina

Jag tror på dig. Kul att vi börjat träna samtidigt, här ska det slaktas gravid kilon.

Måttband är bra, bättre än våg eftersom man i början går upp i vikt eftersom man får lite muskler. Jag har bestämt mig för att måtta med 14 dagars mellanrum. GO GIRL!

2009-05-24 @ 21:08:29
URL: http://lillstinas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0