det GÅÅÅR så jäVla bra!!

sådärja, då var man tebax i Luleå igen då=)

festen i fredags var super rolig, skratta en hel del kan jag ju lova.
för fest hemma hos mig Jag, syrran och Lisa.
superkul.


sen drog vi oss ut på allstar o där träffa vi vänner o bekanta.
så nä jag är helnöjd över kvällen.

Dock så söp syster bort min nyckel o jag söp bort mitt bankomatkort.
Det GÅÅÅR så jäVla bra=)
hahaha.
spärrade kortet, men vi hittade det sen i Lisas väska skööönt
var ju orolig att jag skulle ha tappat det på allstars och att nån supit upp alla mina stålar.
har vart på banken idag och beställt ett nytt, samt plockat ut kontanter.
tar 1 vecka innan mitt nya kommer jue.
bökigt värre. ska aaaaldrig ta med mig kortet ut igen.

nyckel, har jag ringt runt o hört på olika ställen utan resultat MEN den kan ju komma in hos polisen på nån dag om nån lagt den på lådan eller så, så dit skulle jag återkomma senare.
ska även röjja hela lgh för o se om den kanske är här hemma ändå.
hoppas den kommer fram.

jajj, det löser sig.
har nyss käkat korvstroganoff m ris o rårivna morötter, tror lilleman åt nästan mer än vad jag gjorde, guud så han åt=)
var sådär tok sugen på det idag jue, så det var jag bara tvungen o laga!!

nu ska jag städa upp på min balkong.

återkommer med mer bilder lite senare..

Kommentarer
Postat av: Livan

Men hur kom du dig in i läggan sen efter allstars då?

2009-05-05 @ 06:42:44
URL: http://liivligt.blogg.se/
Postat av: Syrran

Snyggt liksom...

2009-05-05 @ 14:20:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0