trötta fötter....

ja vi tog oss ut idag oxå, vart en prommis till stan, sen har vi nog varit på stan heeeeela dagen, köpte en tröja o t-shirt åt gossen o ett linne till mig själv.
sprang runt på alla affärer i sällskap av jenny & nea.
liam var väl inte lika road som sin mor o gå i affärer, men han har vart ändå relativt nöjd.

well well, drog hem o hoppa av vid ica handlade lite grejs till o göra tacos japps ikväll ska jag käka tacos.
liam han fick äta blodpudding och så han ÅT han verkligen älskar den där maten, den är ju bra för honom men det får han gott äta själv.

jag är sååå jävla trött i fötterna så detta är inte klokt, huvva måste verkligen börja promenera mer så man kommer i nån slags form hojja.

liam han sover, han höll på somna vid matbordet, han har ju donderat å vart vaken hela dagen så det är ju inte konstigt.
jag ska gå o fixa klart maten sen ska jag bänka mig o soffa
o mumsa TACOS!!!


ha en skön kväll gott folk!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0