så får det bli..

Ja tjonga in en lite mer gladare färg på bloggen nu såhär i vårtider.

just lämnat gossen på dagis, dom skulle å kolla på nå skidlopp som nå större barn skulle ha.
imorse hade han fullt shjåå med o försöka klä på sig själv.

han hade en av sina egna skor & en av mina skor & en mössa bakofram & en tröja fick agera byxor & en vante..

såg för festligt ut..

igår efter dagis drog vi till stan en sväng, liam var väl typ mega grinig igår, han hade bara sovit 20minuter på dagis kanske. så vi for hem o laga mat o åt. sen ville han i säng så det vara bara o lägga han. tror han e lite som mig nu, kvällstrött..

O vad gäller festandet för min del i helgen så blir det INGET utav det, så då vet ni.
däremot nästa helg får jag barnvakt om jag vill men då vill väl ingen annan hänga med mig..

jaja, funderar på att åka bort i helgen, så dystert o sitta här själv hela helgen..


ja idag ska jag röjja lite här hemma, fixa färdigt middagen så den är bara o värma, ska göra nån kycklinggryta med wokisar o grejs. så det ska jag förbereda
så ikväll behöver vi bara koka nudlarna till det.
ruggit gott..!!

jo ska väl projektera på å få mig en dusch oxå..

nä hörni ska dra en chinapuff.

puff puff
*asg*

Kommentarer
Postat av: Livan

Men kan ni inte komma en stund du och liam då?

Fan oxå, nästa helg jobbar jag :( Dag för visso, men det är ju inge kul att kliva upp 6 om man varit ut.

2009-03-26 @ 17:29:03
URL: http://liivligt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0