partey..!!!

Jo festen gick av stapeln här i fredags runt 17 tiden då kom jenny o vi satt o surra o drack o väntade på folket
var en riktigt trevlig förfest, vi vart hela 12 pers.
det var skojsigt, har lite bilder, dock bara från förfesten då jag glömde kameran hemma då vi drog på olivers.




































sen drog vi i alla fall på olivers, blev en ruggit billig kväll då man var födelsedagsbarnet hehe
alla skulle bjuda på öl o drinkar o allt möjligt, träffa många roliga människor ute.
kan väl säga att jag blev ganska så full men jag hade kul trots mina difusa minnesluckor här o var hehe
tror till och med jag var upp på dansgolvet o fulade mig med olika män haha
för när jag kom ut då olivers stängde så var det några styken olika som frågade om jag skulle hänge med hem o på efterfest osv, haha
men jag for på eget upptåg tihi,
en annan "efterfest" vill säga.

för utanför olivers stod "limousinen" parkerad med en egen chauför så det var bara å bänka sig moahahaha.
mer säger jag INTE!!!

nåja kul o parta loss om int annat.

sen på lördag tog jag med mig en tårta o får till boden o fika med alla, o mamma kom med Liam guuuud så jag saknade honom jue.
så vi har chillat i helgen, beställt hem en MEGA pizza o mojsat på.
igår fyllde syrrans unge 7 år GRATTIS!
så då blev det förståss ännu mera tårta o kalas.

så vi var nog hemma kring 20.00 igår kväll, med en trött lite pojke som jag bara klädde av o bädda ner i sängen.

idag är han på dagis o dom skulle vara ute i det fina vädret o leka. det är verkligen finväder ute med sol o den värmer så gott. sooooommmar geeee mig.

jag håller på tvätta o städa till lite här hemma, ska gå o handla lite sen o såna behövliga saker, dricka kaffe å så ja ni vet!!

nåväl, ska gå å hänga en maskin nu.
ha det!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0