morsning!!

här  hade vi morgon redan kring 7.. hmm hade kunnat sova ett tag till.
men men.

Jenny & nea har vart här och ätit frukost o barnen har fått busa av sig lite granna, sen for dom hem o liam käka lite lunch sen gick han o vila han var sååååå trött, jag funderar på att röja av här hemma o dra ett varv med dammsugaren oxå, så kan man slappa sen, skööönt med söndag INGA förplikter alls.


busbarnen...

tänkte jag skulle visa mina andra billiga fynd jag gjorde i går oxå, inget märkvärdigt alls.

linne från gina


en polo från indiska


örhängen från indiska


och iiingenting till liam alls, men han fick ju lite nya bralls förra veckan.

dom turkosa är bara föööööör grymma.

nä, vad mer?? ja kanske tina skull komma förbi på en kaffe sen??
får se om hon hör av sig, om nån annan känner sig sugen äre bara o dyka upp.

jag ska gå o fixa lite nu så men vi är hemma.

ha det!!

Kommentarer
Postat av: Malin

Tack tack!



Va snygga de där turkosa brallorna var!

2009-03-01 @ 21:24:52
URL: http://mammakarlsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0