måndag o storm???

fy vad det yr snö ute, hmm vi som tänkte att vi skulle ge oss ut idag??? hallå vart fan e solen då?
det värsta är att jag MÅSTE till ica idag, mindre kul men i morron kommer dom o bygger väggen o jag ska bjussa på lunch o kaffe o sånt, har ju fan inget vettigt hemma, jaja får ta en tur på eftermiddagen då.

idag har vi bara vart lata på morgonen o mest bara lekt med liams alla grejjer, jag har legat i saccosäcken min rygg tillåter knappt något alls nu, har det för tääääskigt i ryggen, asså 4 veckors pain!! not nice.
påminner mig lite om sista veckorna av graviditeten, ungefär såhär hade jag det då oxå, för o inte tala om när värkarna satte igång gjorde ont överallt men ryggen var värst där hade jag dom värsta värkarna i 22timmar, gud bevare mig väl.
fast jag gör om det utan tvekan, var ju det bästa jag gjort i hela mitt liv.

idag börjar mitt onlinejobb som af hittat på till mig, i FEM veckor ska jag delta i den där skiten, voj voj inloggad en timme per dag, jag hoppas det ger RESULTAT!! sitter nu här har 30 minuter kvar av dagens online tid, kan tiden gå saktare???
inte alls pepp på den där..

men förhoppningsvis går tiden o dessa 5 veckor fort, svisch!!

vad mer??? jo ropa hem en väggdekoration i svart på tradera igår, en svart lampa som var kanonfin, 11spänn, biiiiiliiigt!!
kul med såna där fynd vill jag lova.

har auktionsavslut idag oxå, kring 12tiden o det ser lovande ut för mina affärer, pengar rullar in som det ska!! hehe.

nä gott folk, en kaffe o återvända till min online tid o få det överstökat, väntar på att coachen ska ringa oxå, så jag vet hur vill ska styra upp detta??

ha det!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0