måla måla lite granna

Har målat klart lister, har redan spikat upp gavel listen, fint blev det, och hängt upp liams tavlor o städat o tvättat o bytt rent i sängarna, ja jag har legat i som fan här hemma.
sökt ett jobb oxå.
nu är jag färdig, resten av listerna kommer på fredag, så kommer dom oxå på plats då är det tipp topp till festen sen.
har dragit högtalare till v rummet från datan, nu fattas bara MUSIK?? nån??

well, ska snart hämta lilleman o dragga till stan o hämta ut ett paket på pressbyrån o gå på bolaget o göra bort det.
ska kolla lite oxå.
är lite rastlös av mig så det blir bara nice o komma sig ut en sväng.

skule ju fota väggen MEN slut stöm i kameran så det får jag fixa sen då.

vad gör alla i dag då??

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0