It’s My Birthday, We’re Gonna Party!

Yääh!! Hela 25 Bast blir man idag!!
Fredagen den 13:e Mars!! spoooky!!
nä det händer ju lite nu & då att det inträffar just en Fredag!!

sitter här o dricker mitt kaffe, o jag tror min son vänder upp o ner på sitt rum just nu, bara för att jag precis städade upp där inne. hehe sötbarnet.
snart kommer mamma & sören, kapar lite lister o sånt till mig, ska bjussa på lite lunch, inge märkvärdigt lite spagetti o köttfärssås, enkelt o gott.

ikväll blir det fest här hemma, några polare kommer över o vi ska väl förfesta o sen ut, kanske man skulle kolla in allstar?? nån som vet om det är någe? nåja det blir väl olivers, kul hoppas jag att det blir, i allafall kul o komma sig ut o se lite folk o roa sig lite o känna sig lite ledig.
var ju ett tag sen jag var ut sist å då sög det fetballe, det var juldagen o vi var på fiskekyrkan blää säger jag bara,
så jag hoppas det blir roligare ikväll.
dock så tror jag det, för det är många av mina vänner som är med ikväll som jag inte festat med sen luleåkalaset, å då mina vänner var det kul, då var malla rund om fötterna, dock tappa vi bort varandra. men det var skoj ändå, å förfesten satt vi på den berömda mallis ballis, vet inte riktigt HUR många vi klämde ihop oss där ett tag. hehe
men lätt 10-12pers o där satt vi i kvälls solen hela kvällen till vi drog ut.

nåväl, när mamma o dom har åkt ska jag städa undan lite här hemma o vila ett tag, ni vet kärring som man är orkar man inte lika mycket nu för tiden, sen blire ett bad o vad allt det inebär.

så ja, o vänta på folket, tror ni jag kommer kunna hålla mig från å sprätta en öl innan det kommer nån, njaaaa!!!

O tack för dom fina komentarerna!!


well well,  Ha en superskön dag!


Kommentarer
Postat av: Malin

Grattis på födelsedagen. Festa lite för mig med !=)

2009-03-13 @ 10:29:21
URL: http://mammakarlsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0