home

japp igår kom vi hem igen, helgen har varit fullspäckad i boden.
mycket som har hänt både på gott o ont.

igår kväll var vi förbi hos jenny o nea o lämnade en present till jenny som blev 25 i söndags GRATTIS.
så ungarna busade av sig o fick in varsin stjärnsmäll på jenny.
hehe

idag är det dagis för lilleman, ska strax gå.
jag ska städa o måla lister till väggen i v rummet.
blev ju tapetserad i fredags guuuuud så snygg den blev. är helnöjd, ni ska få se sen då listerna kommit dit o så.
och så ska jag hänga upp 4 tavlor i liams rum oxå. ja städa lite o små fixa o sånt.
har det jag gör idag i allafall.

annars händer det väl inte såååå mycket just nu.
ska se om jag får kanske det fotat idag så kanske ni får se.

nä nu ska jag ta o klä på lilleman, har lovat att han ska få gå till dagis, o det bruuuukar ju ta sin lilla tid, även om det bara är tvärs över gatan, finns ju såå mycket spännande på vägen att upptäcka jue.

well återkommer sen.

hejs!

Kommentarer
Postat av: werner

Jag fick vara ledig på lördag, så det blir finfina grejer!

2009-03-10 @ 11:09:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0