frajday!!

ja då är det fredag hela dagen igen. som vanligt går veckorna i raketfart.
Liam har lyckats vara på dagis hela vecka förutom i onsdags då det var bvc o spruta.
han har alltså hållit sig frisk, *peppar,peppar*
är väl nog bara en tiiidsfråga om när nästa typ magsjuka eller nå kommer.

h'är har vi i allafall stigit upp kring 8 o jag känner mig hyfsat pigg.
har nyss kokat kaffe o tvättat håret, somnade med blött hår o guud ja ni vet väl då hur det kan se ut dagen efter.
sitter o inväntar syster som skall komma hit o tapetsera min vägg. jiihooo.
kommer nog förhoppningsvis o gå bra.
trots att vi har 4 ungar o hålla rätt på oxå.
men dom brukar ju som för det mesta roa varandra.

ska bli så skönt o få det klart i vardagsrummet, då är det bara sovrummet, alltså andra sidan av väggen som jag måst hitta nå tapeter till oxå, måst kika på det sen, ja o listerna ska ju målas o sättas fast men det fixar jag ju sen.
är så kul o hålla på o renovera o ha sig, man hittar alltid nå nytt man vill göra om, o det smittar nog av sig ganska friskt för alla håller på renovera nu tycker jag, inte för att jag tror det är JAG som smittat alla men ni vet nån börjar o så blir man sugen själv osv.

ska ta o packa ner lite kläder, vi beger oss nog till boden en sväng i helgen oxå.

ja, å nästa helg mina vänner kliver jag ju in i vuxenvärlden, FREDAG den 13:de fyller jag ju 25 bast, då blire ju partaj här hemma, sen ska vi ju ut o skaka våra lurviga hehe.
MEN jag har ett problem, min dator kracshade ju, all min muski som jag hade gick förlorad!!!!!!
fick ju en ny dator i födelsedagspressent o jag har noll musik i den, hur göra??????
nån som har nån ipod man kan koppla in???
med nå bra musik???
snälla nån hjälpa lilla mig..
ajaa, ser fram emot att få en ledig kväll, kanske dumt o säga men man behöver såna kvällar för o ladda batterierna o kunna tänka på nå heeeelt annat.. jag vet ju att Liam kommer ha det kanon hos mormor & morfar.
han diggar dom stenhårt, får alltid en massa god mat o uppmärksamhet hela tiden.
han e ju så go min pöjk, dessutom har han ju lärt sig o säga mormor o morfar är ju bara fööör sött.
nå ddet blir kanon det.

nu ska jag ta en rök o en kaffe på min fina ballis, skönt ute idag, skulle fått vara sol oxå hur gött hade inte det vart då?

nåja, ska fota en massa sen så får ni se före o efterbilder på mina projekt.

hare gött..

Kommentarer
Postat av: therese

Det är inte så lätt som de verkar, har varit ett jävla ståhej för att han ska ta han varannan helg åh de är många gånger jag suttit åh väntat att han ska hämta honom men han aldrig dykt upp. Han ställer aldrig upp om de är nå osv.

2009-03-06 @ 09:46:29
URL: http://tvikman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0