förvaring (av liam?)

har städat till lite här hemma, vart lat så det vart inte sååå som jag tänkt, tänkte ju gno o gnugga tills knogarna blöder haha, nä det blev rent i allafall.

tycker det är en såndär långtråkig dag, vet inte riktigt vad jag vill göra om jag vill göra nått.
njaaee, vart på ica en sväng köpte dasspapper, glass o päron.

när vi kom hem blev det typ pissväder oxå snöar ju tametusan, voj voj.

ska ta o styra upp nå middag här, jag är inte sugen på nått men lilleman ska få nått i allafall så kanske jag tar mig nå senare.

han e för go o söt den här ungen.
igår på stan så köpte jag förvaring på hemtex för en tjuga
och naturligtvis måste liam undersöka den på alla möjliga tänkbara vis.

tittut mamma här är jag..

kvällen spenderas nog hemma i pyjamas o chill, för nu vart jag spyless åt allt, urs tror jag har en dålig dag.


återkommer kanske sen.

hajdårå!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0