Fieesst!!

det drar ihop sig tills man blir gammal, när jag fyllde på mitt busskort i måndags så frågade jag hur länge jag får åka på ungdom, o jag får ju åka hela mitt 25årig liv hehe så jag får minsann leka ungdom på LLT ett tag till jue.

drog till stan i går, tog en kaffe med Tina, efter det gjorde vi en raid på bolaget, så jag köpte nån öl o nån cider så då har jag gjort bort det.

idag klev vi upp 06.30 gick rätt okey jag är ganska så pigg känns det som.
då har vi lååååång tid på oss innan han ska på dagis,
idag då??
vet inte vad jag skall hitta på, köpa blöjor ska jag då göra i allafall.
hmm kanske åker på stan en sväng o går i lugn o ro o tittar lite.
skulle ju kika lite igår men det blev så sent så vi for hem o laga middag i stället, o liam skulle ju bada o sånna saker.

nä en pjåtår o lite nyhetsmorgon.

ses!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0