dagis

ja, då var liam på dagis idag då, kul för han blev glad o träffa kamraterna igen=)
själv sitter jag här hemma o degar o mest bara är o dricker kaffe, det är så tyst o lungt här nu hehe.

ja o nå party blir väl förståss inte för min del i helgen, så ja men det går väl fler tåg antar jag=)

lite kyligare ute nu på morgonkvisten, men himlen är blå o solen skiner så det kanske blir varmare sen då.
dagen hade jag väl inga planer på, ska väl i vanlig ordning röjja upp lite här hemma, o sen??
nja vette tusan asså.

är så sugen o börja köpa vår/sommar kläder åt gossen, guu det har ju börja komma in så mycket fina nu.
längtar ju som fan tills det blir ännu varmare, men tiden går o till helgen mina vänner ställer vi om till SOMMARTID vilket betyder att det kan inte var sååå fasligt länge kvar nu.

1 maj kommer uteserveringarna fram oxå, fatta skönt sol sitta ute på ett fik surra skit o pimpla kaffe, voj voj..

nä nu ska jag kolla en sväng om det finns nått arbete för jag att söka.

svejs..!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0