annorlunda presentation...

Här är "reglerna":

Förnamn = skriv ditt mellannamn
Efternamn = skriv närmaste grannes efternamn
Hemstad = skriv senaste bussbesöket
Ålder = skriv pappas ålder
Yrke =skriv  farfars yrke
Intressen =skriv det du avskyr
Du har lika många barn som du har tatueringar=skriv hur många tattos
Hårfärg = skriv din tröjas färg
Ögonfärg = skriv byxans färg
Musiksmak =skriv sånt du inte tål
Favoritartist =skriv Det du lyssnade på senast

Här kommer min:
Hej jag heter Britt jag vet inte vad, och jag är bosatt
i centrum. jag bör vara i 60 års ålder men jag vet inte
exakt, och jag har då ingen aning om vad jag jobbar med.
jag älskar dumma idoter som inte fattar nånting helst ska dom vara så tröga som möjligt för att dom ska falla mig i smaken.
Jag har inga barn, har tänkt på att skaffa flera gånger, men ärligt talat har jag aldrig sett ett enda barn som varit tillräckligt snyggt för att jag skulle vilja ha ett likadant, sedan blir de ofta så himla fula när de blir gamla. Om jag skaffar barn skall det vara ganska litet och snyggt och lätt att dölja om det inte passar sig att ha framme på t.ex anställningsintervju eller fest.
mitt hår är svart o slitet och jag har inga ögon.
jag lyssnar gärna på lite opera för det klingar
så skönt i skallen. och min favvo artist minns jag inte.


Eran tur...

Kommentarer
Postat av: maria

nej vi tog oss aldrig till allstar, vi for direkt till olivers =) du var där eller? skoj? =)

2009-03-24 @ 16:02:49
URL: http://mittlivmedmina.blogg.se/
Postat av: Anonym

ha ha jag garvar på mig!!!!

2009-03-25 @ 13:15:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0