Upptagen kvinna!!

Oj! Har inte alls hunnit med o blogga nånting.
ska dra igenom min helg lite snabbt.

FREDAG: När liam åkt till mormor, gick jag över till grannen och vi hamna på balkongen med lite vin o nån cigg.
skönt att bara slappa=) senare på kvällen kom även lisa för hon kunde inte hålla sig.
vi förfesta lite granna o hade trevligt, sen bar det i väg till båten
MYCKET folk, men attans vad kul vi hade.
Lisa drog lite tidigare med ett ragg men jag o Stina ägde dansgolvet hela kvällen=)
sen gick vi o köpte pizza, o drog hem till stina o käkade den, vi var gaaanska så rund om fötterna båda två.
efter pizzan tog jag min läsk under armen o försökte dra på mig skorna men full som jag var gick det inge vidare stack bara in dom o gick med dom som tofflor.
jag HOPPAS att ingen såg mig då jag vingla hem till mig, tur bor vi jättenära, men det kändes som flera mil, jag kan lova att jag vingla o hade mig o tappa skorna ett ex antal gånger hahaha!!
sen somnade jag gott i min egen säng!!

LÖRDAG: vaknade vid tio med en sjuhelsikes huvudvärk och en abstinens av min son.
tog en panodil o la mig i sängen igen o surra med syster i tele och fick veta att liam var med mormor o morfar på loppis!
sen så ringer det på dörren.
där står Lisa glad i hågen! så vi tvättar av oss lite smink o knallar på ica för och handla en massa bakismat o grillmat.
fick i oss lite lunch, bänka oss på balkongen i solen, apskönt väder.
sen gled micke in o vi satt ett tag på ballen o drack nån öl innan vi styrde över till stina o där tände vi grillen o grilla supergod mat o satt ute på gården o lalla på.
sen gick jag hem o bytte om o micke däckade hemma hos mig. o jag gick tillbaka till stina och festade sen tog vi oss till stan o några gick på båten o jag o lisa hamnade på raggen o ute på redline. kul hade vi!
sen for jag tillbaka till stan o mötte upp grannarna o dela en taxi hem.
la mig i sängen o skulle sova, micke fattade inte att klockan var mitt i natten haha
han hade missat alltihop.
lite bilder, dock glömde jag ju kameran, men mobilen funkar väl..


nä helgen var kul. o det var så skönt att åka till boden o få tillbaka min plutt!
i boden har vi vart några dagar o fiskat o grejjat.
kom hem tisdag kväll.

gårdagen spenderade jag o stina med o byta blandare i hennes köka för o sedan koppla in diskmaskinen.
och vi lyckades fan o fixa det!!
vi är så jävla bra!!
hehe! karlar kan slänga sig i väggen.

idag är lilleman på dagis, jag har nyss kokat kaffe o ska röjja undan här hemma, tina är på väg hit o ska låna datorn.
sen vette tusan vad som sker!!

ha en skön dag gott folk nu ska jag städa.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0