stelis!!

japp idag är jag en stelis i nacken, har sovit nå knas så nu värker det lite granna, hitta en burk tigerbalsam som jag smort med. lovley!!
Gud så jag är less denna rethosta, jag kämpar på med nå hostmedecin men det hjälper ju knappt, slem kommer det oxå, känns som det kommer från bröstkorgen, det sitter så djupt haha
trevlig information va? men den är hemsk, kan inte minnas sist jag hade sån här slemhosta. varje morgon då jag vaknar fungerar INTE min röst, jag har typ ingen. det tar ett tag för den att komma tillbaka.
jäkla förkylning asså.
nåja, nå varmt gör susen så som kaffe=)
ja te funkar oxå bra, ikväll ska nog bara dricka kokat vatten innan jag lägger mig!!

jajja, solen skiner idag hörni, dock ser den inte ut att bli långvarig, ser molnigt ut oxå, men vart fan är sommaren lixom?? känns som att man bara väntar på den, i allafall att den kommer i luften, även om det är mulet ska de ju som vara en varmare luft, kvällarna är iskalla brrr!!
nu vill jag ha sommar NU!!
jag vill kunna åka å sola o bada med Liam då han går på sommarlov, och det är snart,  han har 1 vecka kvar på dagis sen är han ledig i hela 5 veckor, dock ansökte jag om en öppen dagisplats åt han i fall jag nu skulle åka på jobba=)
vårt dagis verkar vara det enda som har sommaröppet hela sommaren (här på hertsön), vilket betyder barn från andra avdelningar/dagis så det blir ju lite nytt, liam går dock kvar på sin vanliga avdelning bara kanske med nå nya barn, vet inte ifall det redan har börjat nån ny där bara över sommaren, vet att till hösten flyttar några av liams dagispolare över till större avdelningar för dom blitt så stora, då kommer det nya småisar o liam blir inte minst längre=) lär han ju digga, han är ju allas nallebjörn, nu kanske han får känna sig stor.
ja osså börjar ju Emil där på hans avdelning, dom grabbarna busar ju på ganska bra, kul för Emil att redan känna nån av barnen då han börjar!!
det blir nog bra, ja i allafall så har Liam en öppen plats där ifall jag får jobb, då får jag lämna honom med kort varsel osv.
men annars får han vara ledig=)

jag hoppas på en kanon sommar med mycket bus & utomhus aktiviteter,sola bada, grillmat o fiske.
tycker sånt är verkligen sommar!
så ja inom 1 vecka ska jag ha sommar okey??!!!


jao, idag blir det att äta lunch på nått tag och sen ska liam få vila, jag ska duscha, sen efter vilan ska vi ut o härja=) kanske går en sväng o leker på dagisgården o gungar o klättrar o sparkar boll.
nått måst vi ju hitta på.
jag blir så rastlös o bara sitta inne och jag tror att liam oxå blir det.

just nu håller han på meckar med bilar o sitter med sina verktyg o ska fixa, han älskar ju händige manny så han ska ju göra likadant! =) haha så söt.

jag ska ta o plocka fram lite lunch ur frysen åt lilleman=) sen dricka mig en pjåtår, ja nån rökning blir det ju INTE!!! =)

ajja well vi hörs!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0